Re: chłodzenie wodne - cpc

Autor: Pawel (niewaznee_at_o2.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 12:35:16 MET

Użytkownik "Paweł 'Dziku' Spychalski" <dzikuNOSPAM_at_dzikie.net> napisał w
wiadomości news:Xns93416FBF78B59Dziku_at_192.168.0.5...

> Zaś wydajnością porównywalne do kiepskiego coolera. W zasadzie jedyny
> atut to cisza. I nic poza tym

Kiepski czy nie kiepski, ale mialem wczesniej athlona 2000+ teraz mam
1700_at_2600 i CPC bez problemu to chlodzi. Do tego dochodzi fakt ze cieplo z
procka wyciagane jest na zewnatrz wiec wszystkie inne podzespoly maja
mniejsza temperature.
Zdecydowanie polecam taki zestaw a szczegolnie ten 16db plus.
Koniecznie tez kup preparat waterdos gdyz inaczej pompka siada od kwasnej i
"zglonowanej" wody.