Re: Barracuda - problem

Autor: oBiAd (okidawa1_at_wp.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 11:19:22 MET

On Sat, 15 Mar 2003 16:04:29 +0100, "Przemysław Zych"

>dysk slave (niby-popsuty) i nie wykrylo zadnych bledow, ale mowi rowniez ze
>dysk nie jest sformatowany i ze nie ma na nim partycji. Nie wiem co sie
>dzieje. Moze ktos cos doradzi?

Mam u siebie dokładnie to samo - 2x BIV na 1 kanale, tyle że na
sztywno ustawione Master i Slave i chodzi spoko, chociaż nie mogę
sobie poradzić z obciążeniem procka - na HD Tachu pokazuje ok 60%, a
przy kopiowaniu plików ok100% na monitorze systemowym, ale to
oddzielny temat ;)

>Pytanie pomocnicze: Czy podlaczenie dyskow z zle ustawionymi zworkami moze
>je uszkodzic?

NIE, chyba że masz na myśli odwrotne wpięcie taśmy IDE

P.S. Na jakiej płycie posadowiłeś te dyski - czytałem że są problemy z
płytmi z RAIDem & Barracudami