Jak zdj±æ radiator z Athlona XP ?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 02:07:51 MET

W³a¶nie :)

Muszê zdj±æ radiator ze swojego procesora ale bardzo bojê siê go uszkodziæ.
Mam CoolerMaster DP5-7JD1B (aluminiowy) i musze dokonaæ w nim kilku
modyfikacji. Wiêc jak to zrobiæ, ¿eby nie p³akaæ ?

Czy je¶li przy zak³adaniu radiatora procesor zosta³ ukruszony to istnieje
szansa, ¿e po zdjêciu radiatora siê 'rozsypie' ? Nie ja go zak³ada³em,
ale wysokie temperatury jakie osi±ga ka¿± my¶leæ ¿e co¶ jest mocno z
nim nie tak (stepping A0, ale ma 47st w iddle bez podkrêcania).

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
"Few are those who see with their own eyes and feel with