Re: Uszkodzona ECS K7S5A???

Autor: .:sunnyboy:. (smiechu_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 10:44:30 MET

In news:3E74BDCD.CA500AEF_at_magsoft.com.pl,
Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> typed:
> Hi,

> Próbowałeś zejść na FSB 100 MHz?

na FSB 100 MHz go memtesta nie puszczalem.
Swoja droga, jezeli test na 100MHz przejdzie ok, to czy mam podstawy do
reklamacji?
Plyte zmienam tak czy inaczej na inna, ale nie chce sprzedawac ludziom
szmelcu.

Pozdrawiam. Marcin