Re: MSI KT3V Athlon 2600+ vs 166MHz

Autor: Janusz (jsep1_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 09:38:01 MET

> a ja mam kt3ultra2 i wogole nie mam mozliwosci "podgladnac" jakie
> jest taktownie pci. Masz podane jawnie w biosie?

Sprawdzałem SiSoftSandrą 200
33, ale nie bardzo jej wierzę. Wczoraj włożyłem moduł RAM 333 MHz i Sandra
pokazała, że AGP ma 66MHz przy FSB=RAM=333 MHz,
czyli powinno być PCI 33 mHz. Być może Sandra oszukuje, a być może płyta
dopiero przy modułach 333 pozwala ustawić odpowiedni mnożnik.
Poprzednio używałem pamięci 266, które przebrałem, aby działały przy 333.

pozdrawiam
Janusz