Restart kompa

Autor: Endri (endri_at_polanet.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 09:30:51 MET

Witam
Mam poważny problem z moim kompem :( Kilka dni temu wymieniłem sobie płyte
główną i procka, wszystko w miare spoczko chodzi (aczkolwiek mam stary dysk
przez co komp nie chodzi za szybko) ale biedaczek sie samoczynnie
restartuje:((. A ciekawe w tym restarcie jest to że słychac jak najpierw
wyłącza sie dysk po czym komp na nowo sie uruchamia. Mój komp to:
 DFI AD77
Athlon 1.8
256 DDR
Seageate 20 GB chyba 3600
Riva TNT2 32 mb
SB Audigy Player
Karta sieciowa i telewizyjna

Acha i jeszcze kilka słów o zasilaczu. Jest to model 235 ATX. Za bardzo nie
znam sie na napięciach więc po prostu napisze co jest napisane na nim: Input
115V-6A; 230V-3A; 50\60Hz. Sprawdzalem napięcie na takim programie i
pokazywał że za małe jest -5V. Jak ktoś wie o co chodzi bardzo prosze o
jakies info.

Pozdrawiam