odświeżanie - problem !

Autor: Brykal (brykal_at_poczta.fm)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 00:15:55 MET

Cześć !

Kupiłem monitor 19' (używany), firmy "MODULAR". Kineskop nawet ok. nie
wypalony, ale mam problem !!!
Działa tylko z odświeżaniem 60Hz !!!! Jak daje w ustawieniach ( tam gdzie
się zmienia odświeżanie obrazu) to mogę tylko wybrać "Ustawienia domyśle
karty" lub "Optymalna". W ogóle niema możliwości 70 , 80, 90 Hz !!
Moja karta graficzna: GeForce 2 MX . Przedtem miałem monitor DAEWOO 15' i
nie miałem żadnych problemów ze zmianą odświeżania.

I jeszcze jedna sprawa. Windows 98 wykrywa monitor jako " monitor
standardowy". Jak zmienię na "Monitor " Plug and Play " to w zmianach
odświeżania wychodzi trzecia możliwość 60 Hz. I to tyle ;( Czy to znaczy,
że ten monitor więcej nie pociągnie ??!?!!?! a może to wina sterowników ?
Ściągałem do karty graficznej ale nie pomogło ! Może trzeba sterowniki do
monitora ?!?!?!?

Proszę o pomoc !!! Dzięki !!!!!!

     Brykal