Kupuje Czytnik CD - dobry,niezawodny .

Autor: =Kanku= (k4nku.antyspam_at_o2.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 21:21:04 MET

Witam.
Jestem szczesliwym posiadaczem watpliwej jakosci napedu dvd creative ktory
to nawet sobie nie radzi ze zwyklymi plytkami, a co do piero porysowanymi
( wypluwa wszystko jak leci - chyba ktos mu wgral firmware tostera ) .
Co byscie mi polecili jako odtwarzacz cd?
Teaca?
Moze sony?
LG?
Chodzilo by mi o cos w miare niedrogiego, nie jest dlamnie wazna ani
szybkosc, ani glosnosc, byleby niezawodnosc i JAKOSC.

Pozdrawiam

www.kanku.tk