Re: moc zasilacza - starczy ??

Autor: Shield (sgra_at_NoSpam.poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 19:43:53 MET

> czy zasilacz 230 W wystraczy do poniższego zestawu, czy lepiej
> zmienić go na 300 W ? :
> - Athlon XP 2000 Ghz
> - Gigabyte GA-7VPX
> -HDD Maxtor
> - grafika - prosta karta GF4- MX440.

Myśl także trochę przyszłościowo. Zresztą ja z własnego doświadczenia powiem
Ci, że to chyba trochę za mało. A przekonałem się o tym po zmianie sprzętu
(a raczej jego wnętrzności) na AthlonaXP1800, do tego RAM-512MB, dwa dyski,
cd-rom, nagrywarka i trochę peryferiów na PCI. Komputer chodził na zasilaczu
250W bardzo ładnie.......przez 3 godziny. Potem wszystko umarło. Diagnoza -
spalony zasilacz. Dlatego ze szczerego serca radzę Ci minimum 300W, bo kto
wie czy słabszy zasilacz spali się tylko sam czy też przypadkiem nie da swym
ostatnim tchnieniem np. za dużego napięcia na płytę główną robiąc znacznie
więcej kłopotu.

Pzdr.
Shield.