Re: Ech to moje MSI - same zwisy..........

Autor: tomnat_at_zagan.uni.cc
Data: Sun 16 Mar 2003 - 19:45:14 MET

>Sprawdzilem po zwisie radiator na GPU - goracy jak cholera. No ok, mozna
>powiedziec wina karty, grzeje sie. No ale dlaczego? Przeciez na gigabycie
>wszystko "smigalo" az milo, przez rok ani jednego zwisu, a tu od poczatku
>sie wiesza.

Mialem dokladnie ten sam problem na tej plycie. Zaznaczam od razu ze
nie byla to wina plyty.
W moim przypadku system sie wieszal bo przegrzewala sie grafa. Plyta
ta ma inne mocowanie procesora (w inna strone) i moj wiatraczek ktory
wydmuchuje powietrze na boki wial prosto na karte graficzna.
Rozwiazanie okazała sie zmiana wiatraczka.

Tomasz L.