wtyczka - ekran - ostrosc

Autor: Funitsu (funitsu_at_wp.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 18:58:11 MET

Czesc
Poleciala wtyczka VGA, przy duzym nakladni epracy :) rozbroilem ja. KAbeliki
niestety urwaly sie jakies 2cm od wtyczki (przewody G i B) wiec musialem
toroche oskubac ekran przylutowalem nowe kabelki na tych dwoch cm nie
ekranuje tych dwoch przewodow grounda puscilem bokiem, nie zalozylem tez
jeszcze tej calej puszki ekranuyjacej. Podpiolem i wszytko wydaje sie
bardziej zielone... a w trybie graficznym bardzo nie ostre (i tez
zielonkawe) jak myslicie czego to moze byc wina czy moze zlego ekranowanmia
przewodow (calej wtyczki)
To ni emoj monitor i nie wiem jak bylo wczesniej hmmm... czy moze probowac
wyregulowac ostrsoc na trafopowielaczu????
Bede wdzieczny za kazda sugestie

pozdrawiam
funitsu