Re: moc zasilacza - starczy ??

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 15:30:03 MET

In article <b5206r$5rt$1_at_atlantis.news.tpi.pl>, MR wrote:

> czy zasilacz 230 W wystraczy do poniższego zestawu, czy lepiej
> zmienić go na 300 W ? :
> - Athlon XP 2000 Ghz
> - Gigabyte GA-7VPX
> -HDD Maxtor
> - grafika - prosta karta GF4- MX440.

Raczej wystarczy, i to ze sporym zapasem. Ostatnio zmierzyłem pobór prądu
mojego komputera (rachunek za prąd trochę mnie wystraszył), wyszło około
90-100W, według licznika energii (wyłączyłem wszystko oprócz komputera i
sprawdziłem jakie są obroty licznika). Konfiguracja podobna: Athlon 1600+,
512MB, Barracuda IV, nagrywarka, fdd, grafika na płycie głównej.

Paweł