Re: Zasilanie

Autor: wojtasl (wojtasl_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 10:23:53 MET

Użytkownik "Emil" <emi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam krotkie pytanko. Zamierzam zmienic u siebie procek i plyte
glowna. W tej
> chwili mam pentium II 350, chce wstawic P IV 1,7G. Slyszalem ze stare
> zasilacze nie nadaja sie gdyz jest chyba za slaba stabilizacja
napiecia. Czy
> to prawda? Czy musze kupic drugi zasilacz?

bol polega na tym ze P4 i plyty pod niego maja teraz _najnowsza_
wtyczke
ktorej raczej twoj zasilacz nie posiada:(
nie wiem czy istnieja przelotki ATX->P4 ale moze i tak. swoja droga
jesli
nie sa za drogie to moze warto byloby sie zastanowic nad zakupem nim
kupisz
nowy zasilacz (100+ pln)

slaba stabilizacja sie nie przejmuj bo p4 raczej nie jest bardziej
kaprysny od p2
jesli wszystko chodzilo pod p2 bedzie chodzilo pod p4 tesh

najwazniejsza kwestia jest moc zasilacza bo pod system z p4 potrzeba
tak
z 250-350W zaleznie od obciazenia (karta grafiki, dyski, nagrywarki)
jesli masz 250W albo mniej i chcesz rozszerzac jakos sprzet to bedziesz
niestety
musial kaske wylozyc...

czesc