Laptop jak procesor

Autor: waldek (waldek_at_awe.pl)
Data: Sat 15 Mar 2003 - 23:42:02 MET

Witam wszystkich
Mam mały problem z wyborem laptopa . NIe wiem jaki wybrac procesor mobilny
czy nie .
Do tej pory pracowałem na Toshibie 1800-554 1 GHz Celron-M . Bateria
wystarczała na 2-2.5h . Głównie pracuje w biurze rzadko w trasie. W cenie
około 4800 netto mogę mieć Asus L 3500 TP ( Intel Pentium 4 2,4 GHz ,SiS650
+ SiS 961 z obsługą AGP,XGA 15" TFT color (1024x768),40GB UDMA 100, 3.2 kg)
Wtej samej cenie mogę mieć słabszy procesor Celron 1.8 M i mniejszy ekran
14.1 ale za to procesor mobilny . Wiem że nie ma nic za darmo i pewnie tutaj
też jest gdzieś haczyk ale nie wiem jaki ?
Bateria chodzi krócej -większy pobór mocy , wentylator głośno chodzi ? NIe
wiem jak się na takim czymś pracuje ? Jaki jest komfort pracy ? Czy sie
strasznie grzeje

Czy może ktoś z szanownych grupowiczów ma jakieś doświadczenia tego typu ?
Co wybrać ? Prosiłbym o jakąs sugestię..

z wyrazami szacunku

Waldemar Cieśliński