Re: jaki monitor cieklokrystaliczny?

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Sat 15 Mar 2003 - 20:40:33 MET

"ela" <elzbietka1_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:b4vtl8$2a7
> Ja poszukuje mimo wszystko LCD, tylko ktory wybrac?

Musisz isc do sklepu i obejrzec konkretne egzemplarze pod katem jakosci
wykonania (popros o uruchomienie testu np 3d mark , to trwa kilka minut... )
- jesli sprzedawcy beda probowali Ci wmowic , ze nie maja zadnych testow -
nie kupuj tam, jesli beda Ci probowali wmowic, ze martwe piksele to standard
i ze producent je dopuszcza - nie kupuj takiego monitora (widac je przy
ciemnym / czarnym ekranie, np wygaszac ekranu, czarna tapeta itp )

Zwroc uwage na
Sony S71 (!!!)
Samsung 172T (!!!)
Belinea 101740
LG 782LE
LG 1710

Sam jestem na etapie podjecia decyzji a jak zobaczylem belinee 101715 to
stwierdzilem ze tego modelu na pewno nie kupie...

Pozdrawiam
T.