Napięcie Athlona XP 2000+@2200+

Autor: Duny (buczedar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Mar 2003 - 20:00:44 MET

Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem następującej konfiguracji: Athlon
XP 2000+ (0,13) w parze z Titan TTC-D5T F Clip, na MSI KT4V + 2x512MB
Kingston PC2700. Nie patyczkując się wcale, tuż po złożeniu zabrałem się za
podkręcanie uzyskując tytułowe 2200+ (11x166MHz=1824MHz przy 54*C) podnosząc
napięcie do 1,675 V. Windoza XP chodzi bez zająknięcia, także gry typu Iron
Storm or nowy Unreal. Do tej pory miałem wyłącznie Pentaki, więc jestem
conajmniej zadowolony z uzyskanego wyniku. Jednak nie jestem pewny czy
wymuszone napięcie jest właściwe przy tym taktowaniu. Proszę więc o
informację czy tak jest dobrze, czy jest wręcz przeciwnie. O ile można,
proszę także o link do jakiejś fachowej stronki na poruszony temat.

Z góry dziękuję :)