Re: jaki monitor cieklokrystaliczny?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Sat 15 Mar 2003 - 19:09:50 MET

In article <Xns933F9DD9BEE81jingjang_at_193.110.122.83>, Jacek Maciejewski
wrote:

> Krótko mówiąc, jak nie musisz nosić kompa a mieszkanie masz minimun
> m3 to kup raczej CRT (taki tradycyjny, z kineskopem).

To bardzo pochopny wniosek. Monitory LCD mają również wiele zalet, a
dokładnie wszystkie CRT, które oglądałem przy okazji poszukiwań nowego
monitora (nie byłem zdecydowany CRT czy LCD, oglądałem wszystko), miały
rozmaite wady.

Paweł