Re: Gdzie serwis pogwarancyjny we Wroclawiu...?

Autor: AC (aoc44_at_yahoo.com)
Data: Sat 15 Mar 2003 - 18:38:49 MET

"Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> wrote in message news:b4vmq0$fv1$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "AC"

> Kupuję w USA, ale nie sprzęt. Ich gwarancja działa tylko tam na miejscu. W
> razie awarii musiałbym na swój koszt wysłać im wadliwe urządzenie, co
> podniosłoby koszty.
> Pisałem o tym, jak wygląda normalny rynek, gdzie klient się szanuje i dba
> się o niego.
> Po prostu, opłaca im się wymienić ten towar i nie robić klientowi problemów.

No tak ale z drugiej strony tam chlamu raczej ci nie sprzedadza

> Bardzo często to nie jest zdzierstwo dystrybutora, tylko cło+podatki.

Gdyby bylo clo i podatki to Polska bylaby kraina miodem plynaca.
Powinienem byl napisac kradziez pod pretekstem podatkow bo przeciez
te pieniadze i tak nie trafiaja do budzetu. Jakies cuda sztuczki
z Vatem, maluchy-ciezarowki z krata, itp...