Problem z Lite-on 12X POMOCY !!!

Autor: Camis (chuanet_at_4web.pl)
Data: Sat 15 Mar 2003 - 17:44:27 MET

Witam

Mam nagrywarke lite-on 12x z burn-proof,dzis kupilem czerwone plytki hit
700/40x max i jak wkladam do nagrywarki to mi nie wykrywa ich..brzeczy tak
jak by plyta byla porysowana...u kumlpa z wypalara hp 8x to samo,dodam ze po
wiekszym meczeniu wrescie jedna plyta zalapala ale teraz juz zadna niechce
wejsc.
Kupilem dzis 10 sztuk sigmy i nie chce mi wykrywac plyty i platinum
tez...jedynie chodza mediasonic.(Ale tylko okolo 18% wszystkich z jedenej
sesi).przeczyscilem optyke i nadal to samo.Ale jak juz zalapie plyte i nagra
cos to pozniej po wlozeniu od razu startuja i wykrywa ja :). Co moze byc
przyczyna tego stanu ?? Bios zmienilem juz na najnowszy i to samo :(
Czy da sie to jakos naprawic ?? Ile to by kosztowalo ?? POMOCY !!!