Dzwiek przerywany

Autor: Marcin Jabłonowski (abnuk_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 15 Mar 2003 - 16:02:36 MET

Witam!

Mam maly problemik. Otoz, kiedy odtwarzam mp3 pod winampem, to co jakies
kilka minut 'zacina' sie na ok sekunde (gra, ale jeden dzwiek - nie ma
ciszy) i potem gra dalej. Co smieszniejsze problem pojawia sie duzo czesciej
przy odtwarzaniu filmow z dzwiekiem w mp3 (np xvidy). Wtedy takze na moment
zacina sie obraz. Intuicja podpowiadala mi, ze moze to byc albo wina kodeka
(niezaleznosc od playera) albo jakis sprzetowy problem (wieksza
czestotliwosc przy wiekszym uzyciu procka). Wymiana kodekow/sterownikow od
karty graf i plyty nie pomogla. Czy ktos spotkal sie juz z takim problemem i
moglby mi pomoc go rozwiazac?

Z gory dziekuje za pomoc
Marcin Jablonowski