Gdzie serwis pogwarancyjny we Wroclawiu...?

Autor: Jakub Ziobro (qbusss_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Mar 2003 - 14:15:28 MET

Witam!
Z niewiadomych mi powodow uszkodzeniu ulegla moja karta graficzna (gf4mx440)
a konkretnie spalil sie styk na laczu AGP karty (ostatnie liczac od strony
sledzia) - panowie ze sklepu Arest przyjeli reklamacje (nie mam sie do czego
przyczepic, postapili ok) ale karta po dwoch tychodiach wrocila z Krakowa z
adnotacja iz awaria byla spowodowana slabo docisnieta karta badz brudnym
zlaczem AGP i ze gwarancja na ta karte zostala calkowicie anulowana. Troche
mnie to wkurzylo, w koncu nie byl to pierwszy skladany przezemnie komputer,
ale nic w tej sprawie nie zrobie... Ale do rzeczy. Czy ktos wie gdzie we
Wroclawiu znalesc firme ktora podjela by sie naprawy tej karty? Podejrzewam
ze chodzi tu tylko o odtworzenie sciezki na laczu AGP, karta sama w sobie
uszkodzona raczej nie jest... Za wszelkie sugestie wielkie dzieki!

--
pozdrawiam,
Jakub Ziobro