Re: Wiarygodność SpeedFan'a

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Sat 15 Mar 2003 - 12:16:12 MET

Peterphk naskrobał:

>Przeciez juz dostales odpowiedz na swoje pytanie:
>
>Win98 przy standardowych pomiarach obciazenia procesora nie jest w
>stanie dokladnie pokazac rzeczywistego obciazenia ...

No dobrze. Wynika z twojej wypowiedzi że programy mierzące obciążenie
procesora pod w98 należy podzielić na dwie grupy: Mierzące
standardowo i niedokładnie oraz mierzące niestandardowo acz
dokładnie. OK. A czy mógłbyś nieco dookreślić tą róznicę, a co
najmniej wskazać program mierzący niestandardowo a za to dokładnie?

>Poza tym to, ze niby jest czysty system nie znaczy wcale, ze nie
>ma zadnego programu w pamieci. Wejdz do msconfig i autostartu i
>powywalaj wszystkie programy i wtedy sprawdz obciazenie. Jezeli
>dalej bedzie te 30% mozesz podejrzewac microsoft o zrobienie
>systemu nad ktorym nikt nie ma kontroli ...:)

Jedyny prog który nie jest własnym procesem windy a którego nie
usunąłem to TClock, nie chciało mi się. Ale jakoś nie bardzo mogę
sobie wyobrazić żeby generował kilkadziesiąt % obciążenia (hmmm... a
może? ;)

--
Jacek