USB w płycie Shuttle HOT-569

Autor: Anton (adresu.szukaj_at_w.podpisie)
Data: Sat 15 Mar 2003 - 10:34:05 MET

Posiadam płytę Shuttle HOT-569 (kupioną w roku 1998, wgrany najnowszy BIOS)
na płycie są piny do podłączenia dwóch portów USB. W sklepie kupiłem
"śledzia" z dwoma gniazdkami USB ale usłyszałem, że trzeba uważać przy
podłączeniu kabli z uwagi na przewód zasilający. Usłyszałem także, że mogą
występować różne układy kombinacji pozostałych przewodów we wtyczce do
pinów. Przewód zasilający ponoć jest biały ale jak poznać na płycie który
pin jest zasilający ?
W instrukcji do płyty są oznaczone dwa piny symbolami J10 i J11 (po jednym
pinie z pięciu) czy to są właśnie piny zasilające ?. Wreszcie jak prawidłowo
podłączyć resztę przewodów ?
Pozdrawiam

--
Anton
artrog (małpa) poczta (kropka) onet (kropka) pl