Re: czy moge jakos wywalic swiecace diody z myszki?

Autor: miKE (maragor_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Mar 2003 - 00:19:55 MET

> Witam
> Dostalem myszke optyczna a4tech WOP-35PU. Problem, dla mnie oczywiscie
> bo innym moze sie to podobac, to swiecace diody. Sa dwie, czerwone, jak
> myszka jest nieaktywna to swieca slabo, jak sie nia poruszy swieca
> jasniej. Czy moge je po prostu wywalic, chocby przeciac po jednym
> "drucie" z kazdej z nich tak, zeby nie swiecily? Jestescie w stanie
> powiedziec czy cala mysz przestanie wtedy dzialac? A moze po prostu da
> sie to jakos programowo wylaczyc?
> Mysz mam podpieta na ps2, na usb na razie nie probowalem. BTW czy warto
> [...]

ROTFL ;)

a w standardowej myszce wkurza cie kulka i chcesz ja wyciagac?

explainer: to nie diody - to (tu nie powiem bo sie dokladnie nie znam) ale
jak
sama nazwa wskazuje to myszka optyczna - czyli pozycjonuje sie za pomocą
swiatla - tj. swiatla laserowego (chyba) jak poprzecinasz nie bedzie
dzialac.

pozdrawiam
miKE