Re: PIII 1200 z napięciem 1.4 i płyta z napięciem 1.7

Autor: Krzysztof Pyzel (krzysiek.pyzel_at_computerteam.com.pl)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 21:31:00 MET

> Postąpiłem jak ostatni idiota kupując Pentium III 1200 z
> napieciem 1.4. W opisie mojej płyty głównej (ASUS CUSL2-C) było napisane,
że
> obsługuje ona Tualatiny, niestety dopiero po zakupie sprawdziłem napięcia.
> Płyta obsługuje napięcia od 1.7 a procesor kupiłem na napięcie

A gdzie znalazles taki opis !!
Obecnie posiadam taka plyte z biosem 1014c i w manualu i na stronie asusa
wyraznie jest napisane, ze plyta obsluguje tylko COPPERMAINY

Tualatiny obsluguje dopiero ASUS TUSL2

Na CUSL2 max wlozysz:
PIII 1 Ghz na jadrze Coppermine
lub Celeron 1Ghz lub 1,1Ghz tez z rdzeniem Coppermine

celeron 1100A i 1000A to juz Tualatiny

pozdrowienia
Krzysztof Pyzel