Nie moge podlaczyc starego skanera pod XP

Autor: Mariusz (pulper_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 20:53:11 MET

Witam!
Mam taki problem: probuje podlaczyc skaner Mustek mfs-6000cx, ktory ma swoja
plytke do komunikacji z kompem. Problem w tym, ze na plycie glownej mam
tylko gniazda PCI i tamta karta nie pasuje. Na skanerze sa tez gniazda takie
jak wejsie drukarki w kompie, i moge polaczyc skaner z tym gniazdem
bezposrednio kablem. Sciagnalem sterownik pod win nt (nie moge znalezc pod
xp) i podczas instalowania mam wybor pomiedzy scsi albo katra skanera.
Istnieje mozliwosc podlaczenia go bez tych kart???
a moze ktos ma sterownik pod xp, bo nigdzie nie moge znalezc...
pozdrowy