Re: HASLO na BIOSIE jak zlamac POMOCY

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 15:51:06 MET

Użytkownik <epoczta_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie moge zakladac hasla bo i tak musialbym je podac temu co mi je zaklada,
poza
> tym kozysta z kompa wiele osob i musze wypisac markerem na monitorze cos
co
> bedzie lamac haslo i bedzie ok to jest bios American ... cos tam

Tu szukaj potrzebnych Ci operacji. Dodam, ze aby zresetowac bios z
klawiatury (z roznymi plytami roznie dziala) trzeba wcisnac i trzymac z
klaw.num. "0" i ","-to jest w sumie kropka na numerycznej i chyba enter i
wlaczyc zasilanie.

http://www.bios.pnet.pl/

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,