Re: Asus A7N8X Deluxe - dlugie ladowanie systemu

Autor: kazik303_at_wp.pl
Data: Fri 14 Mar 2003 - 15:29:03 MET

> byc moze to problem z pamieciami, zaladuj najnowszy bios jezeli jeszcze tego
> nie zrobiles

Zapomnialem napisac: Bios mam prawie najnowszy tzn 1002a (chyba z 25.02.2003)
A propo pamieci to mialem wczesniej 2*256MB DDR333 Kingston i bylo dokladnie
tak samo tzn startowal tak samo dlugo i nie sygnalizowal trybu dual.

> nie
>
> powinno...

powinno tzn u Ciebie sygnalizuje ? W ktorym momencie i co dokladnie ?

> co do grafy to uzywaj zintegrowanej:) jest szybsza niz gf2mx:)

Ale w tej wersji plyty to chyba nie ma zintegrowanej grafiki ? Czyzbym byl az
taki lamer ? :)