Re: Asus A7N8X Delux i wielka wpadka ?

Autor: Polar (spadm4eva_at_spam.pl)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 12:05:17 MET

> Jestem na stronach Asusa i dla A7N8X Deluxe widzę wersję biosu 1002A :)

Strony Asusa SuX wejdz na to forum ktore podalem wyzej jest przyklejony
topic z nowym biosem

> W jakimś serwisie powiedziano mi, że dźwięk na Asusach (dowolnych) nie
> toleruje obecności kart graficznych firmy ATI.

Bzdura masa ludzi ma Radeony i nie narzekaja wiec nie w tym rzecz.

> Mam 5 urządzeń IDE, 1 urządzenie SCSII wewnątrz, kontroler SCSII, modem.
> Obudowa specjalna z 8 slotami. Wentylator dotatkowy na górnej ściance.

Wowf tylko nie mow ze masz do tego 300W Codgena :D nie tak na powaznie
sprawdz jakie masz napiecia 12V,3.3V,5V czy nie ma przypadkiem jakis duzych
odchylen od podanych wartosci

> Temperatura wewnątrz obudowy 27 stopni, na procku 45 stopni. System
> chłodzenia przerabiany przeze mnie - korzystam ze szwajcarskich
wentylatorów
> Arctic Cooling.

A czym czytasz temperature jezeli Asus Probem to raczej na pewno jest ona
zla. Polecam MotherBoardMonitor ver 5.2.2.8 ona daje odczyta z diody na
procku.