Re: Zestaw CPC 16dB vs. Athlon XP A0

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 12:08:26 MET

> Czy na zestawie CPC 16dB realne będzie zejście do 45st przy podkręceniu
> procesora jw. ? Jeśli nie to jakie rozwiązanie w cenie do 150zł polecacie
> tym celu ? Czy nie lepiej bym zrobił, gdybym opchnał swój procesor za
170zł
> i kupił sobie 1700+ z serii B ?

Witam
Mysle, ze sie da, chociaz nie mam CPC. Mam za to jakiegos wiatraczka za 60
zl (dokladnie COLORFUL) i ma on miedziana podstawke, spory radiator i
wiatrak 80x80 z taka zwezka. Na Athlonie 1700+ AGOIA mam w iddle 42 stopnie,
a jak go powygrzewam w Matlabie to raz zdarzylo sie, ze osiagnal 55 stopni,
ale w malutkim pokoiku bylo zamkniete okno i chodzily 3 kompy, wiec bylo
goraco niemilosiernie. Po podkreceniu na 2000+ temperatura w iddle rosnie mi
do 46 stopni. Nie podnosilem napiecia i nie wygrzewalem go dluzej. Aha,
temperatury mierzone w biosie, czujnik pod prockiem.

Pozdroofka
[x]Angel