Wiarygodność SpeedFan'a

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 11:44:09 MET

Cześć
Jakiś czas temu zainstalowałem SpeedFana. Komp to K7S5A, ath.1600+,
512 SDR, GeForce440.
I co widzę - odpalam windę98, i obciążenie, pomijając wahnięcia,
utrzymuje się na 30%. Co ten komp do cholery robi?? Żadnej aplikacji,
ekran statyczny, dyski odstawione...
Druga sprawa. Ostatnio zainstalowałem programik co się nazywa
FreePing i robi to co ma w nazwie, czyli wysyła do paru kompów w LAN
pingi co parędziesiąt sekund i wyświetla efekty w okienku. Też
właściwie żadna robota dla procka, ale po uruchomieniu tego FreePinga
obciążenie procka rośnie do 100% (!!) i tak się utrzymuje dopóki
Freepinga nie skasuję. Nawet temperatura procka rośnie o jakieś 2 st.
Co ten Freeping robi do jasnej niespodziewanej??

Ma ktoś jakieś doświadczenia w tej materii i podzieliłby się?

--
Jacek