Re: Mierzenie napięć zasilacza-jak? i MOC

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 10:56:45 MET

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <fastviper_at_telkab.pl> napisał w wiadomości
> Nie, no prosze nie bzdurzyć! Do takiego zestawu wystarczy 250W conajwyżej.
> Trzebaby 1GB ram, radka 9500, athlona mocno kręconego i kilka dysków
> twardych żeby 250W było mało. Chodź nie jestem tego pewien.
heheh, - zapraszam z 250W moze podac adres ;-) ? zareczam ze wystarczy rad
8500, p4 1.8_at_2.4 moje 512 ramu
moj dysk i 250W zdechnie - mocno zalezy od firmy enlighta pewne trzerba
bedzie chwile wygrzewac :-)) ale swoja droga podlaczalem
enlghta pod durona 700 i mojego rada, tyle ze bylo 1gb ramu - wyrobila sie
250W, ale jak sprawdzilismy spadki na +3.3 to najlepiej nie bylo
zjechalo do 3.20 - a najbardzie kladacym testem sa imo "delfiny" z plytki
radeona. juz kupilem obudowe nowa (fine i) juz wszystko chodzilo juz bylo
cud miod i odpalilem delfiny i zdechl... i trzeba bylo 100 dorzucic i kupic
prostation. upgrade z gf 3 ti200 kosztowal mnie duuuzo, za duzo. i do konca
nie jestem pewien czy bylo warto.

P.T.