Re: Karta na dwa monitory - nowe propozycje ?

Autor: BartekK (sibi_at_terror.black.art.pl)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 10:30:49 MET

prawie wszystkie karty ktore maja gniazdko VGA i DVI naraz - jak chcesz
tanio to czesc radeonow 7500 (LE) tak miala, albo drugie gniazdko vga na
sledziu dodawane (tylko czasem go nie bylo w komplecie), ew inne ati
czesc drozszych geforcow tez ma, i rowniez dobrze swieci na 2 monitorach

swoja droga mozna do geforca dorobic 2 gniazdko, ja mam tak zrobione ;)
tylko czy komus sie chce lutowac po grafice jak mozna ati7500le za 150zl
kupic....

--
Bartlomiej Kuzniewski
sibi_at_terror.org.pl http://terror.org.pl/~sibi/