Drukarka HP5L i pamięć

Autor: Yager (yager_at_op.pl)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 01:14:38 MET

Poszukuję laserówki do domu w rozsądnej cenie. Zastanawiam się nad HP
LaserJet 5L. Co o niej myślicie, może ktoś ma jakieś doświadczenia. Może
lepszy byłby inny wybór. Myślę również o 6L i 1100. Doradźcie który model
byłby najlepszy. Chodzi mi o jakość druku, koszty eksploatacji, stosunek
jakości do ceny zakupu. Słyszałem, że modele 5L/6L mają problemy z
podajnikiem papieru. Jak wygląda sprawa pamięci w tych drukarkach? Czy 1MB
to mało, czy nie ma możliwości aby sterownik wykorzystał do przetwarzania
pamięć komputera?
Z góry dzięki.
Pozdrawiam, Yager