Padla mi plyta na slot-1 , sa jakies wyprzedarze ?

Autor: P.I. (charvel_at_NOSPAMinteria.pl)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 22:05:01 MET

Jak w temacie, padla mi plytka Abit BE6 2.
Bylem z niem bardzo zadowolony, bardzo stabilana.
Niby dziala dalej ale padlo mi 5 dyskow, po tym jak sie cos na plytce
przepalilo - niby byla w naprawie ...
Zmienilem wsio prawie oprocz plytki, wiec to chyba to.
Znacie jakies sklepy gdzie jest wyprzedarz plyt na SLOT 1 ?
Chcialbym wylacznie dobre plyty, jak na tamte czasy :-), jakiegos abita,
asusa ....
Wiem ze jest allegro, ale wole nowa plyte tym bardziej ze powinno byc to
tanie.
Pozdroofka Przemek.