Problem z drukarka Canon S200

Autor: Dash (dash_at_dasz.org)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 20:09:52 MET

Witam,

Drukarka ma juz jakies 6 miesiecy i jest uzywana dosyc intensywnie.
Mam taki oto problem. Od pewnego czasu coraz bardziej zanika drukowanie
koloru czerwonego (tusze sa oczywiscie nowe). Gdy ma byc mocny czerwony ona
drukuje paski na przemian zolto-bladoczerwone, a caly wydruk jest w odcieniu
zielonego.
Nie wiem czy wystarczy przeczyscic gruntownie glowice drukujaca (czy znacie
na to jakis skuteczny sposob?)
Czy moze trzebaby kupic nowa? (jakies adresy sklepow internetowych/lub
sklepow w wawie)
A moze to jeszcze cos innego?

z gory dzieki za pomoc

pozdrawiam