Re: Schemat listwy.

Autor: Marcin Tworek (usenet_at_212.160.21.191)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 17:25:25 MET

> Bez obrazy . . . ale jezeli jeszcze nie wiesz jak, to sie za to nie bierz

Ludzie, moze jakies konstuktywne uwagi, glupi nie jestem i z
dobrego schematu cos zawsze zrobie (w koncu za rok bede mgr. inz,
co prawda informatyki, ale zawsze). Robilem juz zasilanie do CD-Rom
z samochodowej zapalniczki, dobry schemat byl w Chip` ie.
Zdaje sobie sprawe ze nie samo sie nie zrobi i bedzie trzeba
troche polutowac, miernikiem tez poslugiwac sie umiem,
jedynie sam nie potrafie czegos takiego wymyslec bez schematu.
Wiec bez glupich uwag poprosze.
Pozdr,
Marcin Tworek