drukarki [pilne]

Autor: bearm (bearm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 15:43:23 MET

Witam!

Mam drukarke HP DESKJET 690C i wlasnie zabraklo mi w niej tuszu. Nie jestem
zbytnio z niej zadowolony bo nie wciaga juz mi dobrze papieru .. i teraz
nowy tusz kosztuje 129 zl a jak przegladalem cenniki, nowa drukarka np. HP
DESKJET 3325 kosztuje 235 zl. Czy warto dolozyc i kupic nowa czy lepsza jest
ta co mam - 690C ??? Jutro musze dokonac zakupu

Wogole poradzcie mi jaka drukarke ewentualnie bym mogl kupic w rozsadnej
cenie, ktorej utrzymanie nie jest tak strasznie kosztowne!

z gory dziekuje za odpowiedz

Sebastian