Re: MSI i predkosc wentylatora na procku

Autor: Macius (macius_at_kasier.ozzl.org.pl)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 14:08:42 MET

> kupilem radiator+wentylator artic super silent w cenie 72 zl i zapomnialem
> ze mam procesor (Athlon 1700), dodatkowo wygluszylem korkiem obudowe
(koszt
> 20zl), wycielem kratke w zasilaczu i zwolniem obroty na wentylatorze
> zasilacza (jakies 8 lub 9 V), jest cicho, zadnych piskow, slyszalny szum
> powietrza z zasilacza (minimalny, akceptowalny, nie dzialajacy na nerwy),
>
> poleceam
> Mirek

Dzieki,

Choc jak sobie mysle ze znowu kolejna kasa na wentylator :))

Gdzie mozna kupic tego artica? Moze lepiej zdecyduje sie na zalmana 6000.

To z korkiem to fajna sprawa - powiedz, obiles cala obudowe, lacznie z
kratka wentylacyjna, i scianke pod plytka glowna?

I jeszcze jedn pytanie - jak zwolic ten wentylator w zasilaczu? Mozesz podac
szczegoly?

M.