Re: zamienić kabelki?

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_wytnijto.o2-pl)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 13:47:46 MET

blur napisał(a):

> nikomu nie przyszło do głowy że gdyby prędkość wiatraka była za
> duża obniżali by ją fabrycznie ?

A skąd niby producent wentylatora może wiedzieć jak bardzo grzeje się
element, który zamierzam chłodzić, czy też w jakich warunkach będzie on
pracował. Niestety wybór cichych wentylatorów jest w naszym pięknym kraju
praktycznie żaden i trzeba się posiłkować takim kombinowaniem.
BTW. W moim komputerze nie ma żadnych wentylatorów na 7V (nie lubię takiego
rozwiązania), albo spowolnione FanMate, albo na 5V (czerwony i masa).
PS. Mógłbyś przybliżyć co może się stać zasilaczowi przy połączeniu na 7V.
Kiedyś stosowałem to wielokrotnie z porządnym zasilaczem Enlighta i nie
miałem nigdy żadnych problemów. Nie jestem elektronikiem, a chętnie bym się
dowiedział.

--
Pozdrawiam,
 Szymon                          mailto:mooscimol_at_o2.pl