Re: Zestaw CPC 16dB vs. Athlon XP A0

Autor: Kiwko (lu_kiwko_at_wp.pl)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 12:35:11 MET

"Szymon Osiecki" <mooscimol_at_wytnijto.o2-pl> wrote in message

> IMHO kwestia egzemplarza. Przed kupnem Chiefteca też spotkałem się z
> opiniami, że piszczą, na szczęście egzemplarz (model HPC-360-202), który
> kupiłem pozbawiony jest tej wady.

No to w sumie nie wesolo. Wymieniajac Enlighta chcialbym miec pewnosc,
ze bedzie lepiej.

> A może mógłbyś zwrócić swój zasilacz na gwarancji, o ile przy montowaniu
> rezystora nie zerwałeś plomby gwarancyjnej.

Zerwalem, ale nawet gdybym nie zerwal, raczej nie probowalbym reklamowac.
Nie sadze, zeby moglo sie udac. Poza tym musialbym zwracac cala obudowe,
a to juz zbyt duzy klopot. Tak na marginesie: obudowa jest swietna, rozczarowuje
tylko zasilacz.

Pzdr