Gdzie naprawie streamer DAT we Wroclawiu?

Autor: Michal Rolski (rolski_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 11:31:20 MET

Najwyrazniej zepsul mi sie streamer SCSI DAT HP SureStore 24.
Czy ktos moglby mi dac namiary na serwis, ktory moglby sie
podjac naprawy? Z gory wielkie dzieki za wszelkie informacje.

Dodatkowe informacje:
1. Streamer nie byl uzywany przez ostatnie pol roku, byl
zamontowany w dzialajacym serwerze.
2. Stremaer ma ok 3 lat.
3. Przez okres 1,5 roku byl uzywany codziennie.
4. Objawy: po wlozeniu kasetki naped nie chce jej wsunac i
zamontowac na stale, wysuwa ja i wsuwa, cos przewija, az w koncu
daje za wygrana i mruga dioda clean. Przeczyszczenie kasetka
czyszczaca nia pomaga.

--
Pozdrawiam,
Michal Rolski