IRDA + pilot = problem

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 11:00:09 MET

Czy komus sie udalo? Ja probowalem roznych programow i nie dzialaja,
natomiast z komorka nie mam zadnych problemow przez IRDA, moge edytowac
ksiazke, wgrywac loga, nawet laczyc z internetem, ale nie chce mi dzialac z
pilotem. Probowalem z roznymi programami. Z portem podczerwieni pod com nie
ma problemu, ale z IRDA jest. Pomoze ktos system w2k? Jak NTG, to powiedcie
ktora jest TG.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę nasz? i był zadowolony,