Re: Problemy z PC 486

Autor: pierwek (pierwek_at_o2.pl)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 08:31:07 MET

> Chyba cos z BIOSEM ale nie wiem jak do niego wejsc.
> DEL, ESC, F10, F1 i inne nie przynosza skutku!!

do biosów komputerów Acer wchodzi sie przez jednoczesne nacisniecie
klawiszy Ctrl + Alt + Esc.
Na starych komputerach dzialalo jak sie nacisnelo nawet jak juz dzialal
system dos. Natomiasta na nowych trzeba się wstrzelić przy uruchamianiu
kompa.

Podejrzewam ze akumulatorek mogl sie u Ciebie rozladowac i ustawienia biosu
wylecialy w powietrze. Podlacz kompa do prądu i zostaw go na jakis czas
wlaczonego albo jeszcze lepiej wymien akumulatorek i poustawiaj co trzeba w
biosie .

pozdrawiam

P.