Obudowa

Autor: Marek (mks24_at_nospam.wp.pl)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 08:23:53 MET

Witam,

Szukam porządnej obudowy midi lub big tower,
przy czym głównymi kryteriami dla mnie są:
- porządnej jakości zasilacz (np. 350W),
- dodatkowy wentylator w obudowie
- super cicha praca obydwu wentylatorów (najlepiej, żeby były
   z regulacją obrotów),
- jakiś sensowny wygląd (ale to oczywiście rzecz względna) :)
- cena do 500zł

Do obudowy chcę zapakować Atl XP 1700+ podkręconego na 2400,
więc zależy mi na stabliności zasilania.
Może znacie jakąś obudowę godną polecenia z namiarami gdzie ewentualnie
można ją kupić.

Pozdrawiam
MkS