Re: czy 5m to nie za duzo?

Autor: BartekK (sibi_at_terror.black.art.pl)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 23:20:29 MET

> Czy monitor bedzie dzialal bez zaklocen na 5 - cio metrowym kablu?
> Jesli nie to na jak dlugim zadziala dobrze?

kup dobry przedluzacz monitorowy, taki gruby i z filtrami jak kabel od
monitora oryginalny, najdluzsze takie jak widzialem to maja 3m, mozesz 2 w
szereg dac. Na monitorze Nec plaskim 991sb na 3x 3m takim przedluzaczu - nie
ma roznicy w jakosci obrazu.
te dobre kosztuja (W hurtowni, nie wiem jak na sklepach) 12zl
te tandetne - ok 3-4zl

--
Bartlomiej Kuzniewski
sibi_at_terror.org.pl http://terror.org.pl/~sibi/