Martwy pixel w monitorze.

Autor: Eugenij Butusov (dino_at_matrix.awr.open.net.pl)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 21:01:14 MET

Witam,

        Sytuacja jest taka: kolega kupił sobie monitor Nec 17". W sklepie
sprawdzili go niezbyt dokładnie (tzn. zobaczyli że wyświetla i
tyle). Po przywiezieniu monitora do domu okazało się, że ma martwy
pixel, co widać przy wyświetlaniu jednolitego koloru na całym
ekranie. No i nie wiem co mu poradzić: czy to jest podstawa do
reklamacji? W sumie wada fabryczna... Z drugiej strony wiem, że np.
w przypadku wyświetlaczy LCD podstawą do reklamacji jest obecność
owych martwych pixeli na co najmniej 5% ekranu. A jak to jest w
przypadku monitorów CRT? Z góry dzięki za pomoc. :)

Pozdrwawiam,

--
Eugenij 'dino' Butusov
\__ :: dinorage(at)wp(dot)pl :: dino(at)matrix(dot)bsd(dot)st ::