Re: Po "Zamknij" - restartuje

Autor: Walec Mariusz (walusm_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 17:33:38 MET

"Ewa" <ewa_at_serwer.com.pl> wrote in message
> Witam!
>
> Jakoś kłopoty nas nie opuszczają :-).
>
> Pomimo wybrania polecenia "Zamknij" komputer po zamknięciu
> sam ponownie startuje (Win98SE). Co więcej, wyłączanie "z guzika"
> też nie działa. Jedynym wyjściem jest wyjęcie wtyczki.
>
> Wszystko poza tym jest OK. Zaczęło się to jakby "bez przyczyny",
> t.zn. przyczyny nie udało się zidentyfikować.
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Mialem kiedys ten problem tylko pod XP.
Probowalem wszystko co opisaliscie powyzej i nic. Dopiero zaladowanie
standardowych usatwien w Biosie pomoglo.
Nie wiem co bylo poprzestawiane bo komp nie byl moj ale pomoglo.

Ostatnio jednak po instalacji XP na kompie Cel 900 i Abit BE6 nie mogelm
sobie z tym samym problemem poradzic, Pod ME wylacza sie.

Pozdrawiam
Mariusz Walec