LG GCE 8320B problem

Autor: Duny (buczedar_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 18:25:46 MET

Ponawiam opis problemu:

Od pewnego czasu zauważyłem, że moja nagrywarka przestała nagrywać CD-R z
prędkością wyższą od 8x, niezaleznie od programu do nagrywania i komputera w
jakim ją zainstalowano. Ponadto w CloneCD pojawia się komunikat o
niemożności dokonania kalibracji mocy lasera. Czy słuszne są moje domysły,
że nastąpiło uszkodzenie hardware'u nagrywarki?

p.s. Jedyną czyność, jaką mogę o ten fakt podejrzewać, jest próba (z resztą
nieudana) wypalenia płytki 870 MB.