Re: Przejsciowka RS232 - USB

Autor: MooNTER (monter_at_z.FILTERWYTNIJ.pl)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 18:15:38 MET

<lelec_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:b4novp$56i$1_at_news.onet.pl...

> Użytkownik "Fantom" <szczukot_at_usunto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> tym
> >

> (jeśli masz jakiegoś nieszczęsnego laptopa bez rs - to odwołuję powyższy
> text!)

pewnie wlasnie takiego ma - w stacjonarnym pc tez nie widze potrzeby
stosowania takiej przejsciowki
a co do samej przejsciowki - widzialem ja w MediaMark'cie (wroclaw) nie wiem
ile kosztowala, nie zwrocilem na to uwagi bo zastanawialo mnie tylko poco
ona jest i czy sa laptopy bez com'a :)

--
Pzdr
MooNTER